Bredablick Förvaltning

E-post:  
Tel kundtjänst: 010-177 59 00
Öppettider kundtjänst: Vardagar 08.30-16.00

Felanmälan

När driftstopp uppstår och behov finns av felanmälan är det viktigt att någon som representerar medlemmen (ex representant för brf styrelse) i samfällighetsföreningen gör felanmälan. Vid schaktstopp faktureras den medlem (ex. brf förening) där stoppet uppstått och det är viktigt att dess styrelse känner till detta.

Felanmälan kan göras dygnet runt genom kundtjänsten hos företaget ENVAC. Uppgifter för kontakt via telefon eller mejl finns enligt länk:

Felanmälan och driftinformation

Kontrollera aktuellt driftläge för vår sopsuganläggning på ENVAC hemsida innan felanmälan görs för att undvika att samma fel anmäls flera gånger. 

Beställning sopsugspåsar 

Sopsugen kräver speciella påsar som är förslutningsbara och förstärkta. Dessa påsar kan hämtas på ICA Nära Annedal. Vanliga avfallspåsar som vissa butiker erbjuder får inte användas.

Enskilda fastigheter kan beställa påsar till husets adress via följande länk: Beställning matavfallspåsar

Beställningar till bostadrättsföreningar får endast göras av representanter för sittande styrelse. Samfällighetens kundnummer ska ange: 7179160879